Löööördag

Idag blev det kalmar med bästa, två tröjor, elr jaa, en blev lite längre än den andra, ville att den skulle gå lite längre så att jag kan ha leggins till, så det fick bli den största jag hittade, XL mohaha!
Sofias förgyllde dagen miljoner gånger, för hon är bäst ♥
Det kändes bra att va med dig igår, för du är bra att prata med, för jag mår bra av det, för jag trivs med dig! :)


jag har dansat med en ängel,
jag har gått igenom eld,
jag har spelat med livet som insats varje kväll,
så kom och sätt dig här bredvid mig,
se mig djupt i ögonen,
se en gnistra glimma starkt här inne,
kom så springer vi längs vägen mot de blå,
för det finns ingenting nu som kan hindra oss två,

( Jag kollade runt på ikalmar lite och så hittade jag den, och jag älskar låten och den känns så rätt! )

Ha det bäst,

Puss, Mattis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback