HelvetesJävlaSkit..

..Jaa, det är så jag sammanfattar gårdagens match med tre ord!
Att förlora en match med 5-3 när man ledde med 3-0 är fan inte riktigt klokt, jag fattar inte, vi kunde lika gärna ha gett upp med en gång när dom gjorde sitt första mål!

Idag är en halvdepp dag, städa rummet är bland det tråkigaste man kan göra, men jag kände att det va totalt nödvändigt, så det va väl lika bra å göra det. Nu är det gjort, så nu slipper jag tänka på det ett tag :)
När jag tänker tillbaka på matchen så blir dagen bara deppigare, så måste försöka tänka på något annat.
Det blir inte bättre av att jag har massa plugg oxå, usch!

Ikväll är det Eurovision S.C så det blir mys hemma hos Linnéa, NiceNice :)

Nu ska jag ta en lång dusch och sen ska jag mysa till det med mina underbara (inte) skolböcker och plugga, för jag ska va duktig och få bra på proven :)

Glass med banan och kolasås skulle sitta fint, det får det bli, för det är faktiskt lördag :P

Ha det bra,

Puss, Mattis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback