Glad igen!?

Valborg blev bra faktiskt! Först grillning på mysingsö och sen blev det p-vik. Kvällen avslutades på hamngatan, like always :P
Och hade jag träffat dig hade jag dissat!

Men det ordnade upp sig idag, jag blev faktiskt lite chockad först, sen förbannad och sen glad och sen gick jag iväg. Jag hade roligt, men jag hatar att jag är så blyg, skärpning Matilda!
Och nu skulle vi ju ha varit igen, men bajsungen sov, precis som i söndags! RÖV!
Men aja, jag får väl va lite förstående då!

Och bästiga Sara ringde och frågade om jag ville va med på fotboll, men jag skulle ju va med honom! Åh, men jag orkar inte röra på mig, får bli lite plugg istället! Och fotboll en annan dag, elr?

Skola imorrn igen och jag orkar inte, massa prov och skit nu som får mig å må dåligt, riktigt dåligt! Vill bara ha sommarlov NU!

Känner att den här bloggen suger rejält, men jag orkar inte bry mig, är väl ändå ingen som läser den.
Nu blir det iaf plugg och sen blir det sömn :)

Ha det bra,

Puss,  Mattis

Kommentarer
Postat av: Sara

Bästiga Tuldis , Jag läser den . :) Finaste du . Hur är det i magen ? Hoppas du är i skolan idag , jag kommer om några timmar (; haha :D
Kramar i massor <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback