Freeeedag

ESV-avslutningen gick ju bra, elr vad hade jag förväntat mig, jag menar, att visa en film på en liten tv är väl ingen konst! Nu är det bara biobesöket och den stora inlämninsgrejen kvar, sen är det slut med ESV!

Och idag fick jag sluta mktmkt tidigare än jag skulle. Halv tolv och egentligen slutar jag halv tre typ, underbart till tusen, hade bara en lektion, haha :) Fast okej, rätt meningslös dag om jag ska vara ärlig!

Och jag har typ inte sovit någonting i natt, sen när jag äntligen somnade till och sov ganska bra, så vaknade jag av grannens jävla renoveringsgrejs, blääää, och jag hade faktiskt sovmorgon!

Sitter här och väntar på att Emma ska sluta, för sen blir det inlinesinlinesinlines,uppskrapade ben och ett leende upp till öronen! Måste leta skydd i källaren!

Funderar på att skriva mitt engelskatal, men jag orkar inte, för jag vill inte ha det, visserligen är det bara för tjejerna i klassen, men jag suger på engelska och på att hålla tal så en kombination av båda sakerna tror jag inte riktigt funkar!

Nu blir det bilddagboken, talskrivning och sen blir det full fart under fötterna :P

Ha det bra,

Puss, Mattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback