!

ÄNTLIGEN! Jag har sovit hela natten, med balkongdörren öppen till och med, och när jag vaknade va det kallt och skönt i rummet, ville bara ligga kvar under täcket och somna om!

Dagen va seeeeg, höll på att somna på varenda lektion, och så hade vi "Hitler" på matten!
Slutade tidigt iaf, guttguttgutt, och jag som skulle sova, men så har det inte blivit, datorn är mitt liv om jag säger så :P

Match ikväll och jag är opepp som fasen, orkar verkligen inte spela, inte på fredag heller och då vill jag verkligen inte spela!

Engelskatal på onsdag och jag tror att jag är sämst i klassen på engelska, usch. Och så har vi kemiprov på fredag och jag fattar ingenting, men det är väl bara att bita ihop och försöka!

Nu är jag trött trött trött och jag vill bara sova sova sova bort hela veckan!

Snälla, ta mig härifrån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback