:)

Haha, Emma och jag är helt klart bäst på inlines, och jag trillade inte en enda gång, inte hon heller. Och så övade vi på backar och hela alltet, så nu är vi snart proffs :P

Och V70:n är snygg, riktigt förbannat snygg och skön å åka i oxå, det va på tiden!

Pizza hos mamma snart, jag har faktiskt inte ätit pizza på apalänge, näe,jag tror inte att jag har ätit det sen innan Gran Canaria någon gång, så jag är lite småsugen på det nu,och för den delen så har jag bara ätit en macka och ett äpple idag, så det ska bli gott med lite "mat".

Och imorrn trodde jag att det skulle bli kalmar, men näe, verkar inte som det, jävla löngrejs!
Söndag blir det iaf mat hos farmor, det va länge sen jag träffade henne, februari va nog senast när jag tänker efter, fy vad hemskt och jag som älskar min lilla farmor!

Nu ska jag snart dra, kö till datorn, men snart kommer en ny ;)

Ha det bra,

Puss, Mattis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback