!

Nationellt prov och ont i magen funkar inte riktigt tillsammans, gjorde så gott jag kunde, sen gick jag hem!
Väntade på josse, sen gjorde vi pasta och sås, sen åt vi glass, Sofia! Vi åt den med krossad choklad!!!
Sen la jag mig i mammas säng och somnade, vaknade först när telefonen ringde! Det va skönt, fast lite sömn till hade varit ännu bättre!
Vet inte vad det är för fel på mig, kanske måste ta reda på det! Känner mig allmänt hängig och orkar inte göra någonting, jag orkar knappt inte ens sitta vid datorn och då måste det vara något allvarligt fel!

Kan inte missa skolan imorrn, en frånvaro från ESV:n ger ju för sjuttsingen 13%, bajs på det, annars hade jag nog skippat skolan imorrn oxå!

Skulle vilja ha lite nya låtar, kanske borde skaffa ett nerladdningsprogram, skulle nog va bra, så kan jag ladda ner när jag vill :)
Kollade massa L.W-texter förut, honom kanske jag skulle satsa å börja lyssna på :)

Men nu ska jag visst se Troja på tv :)

Puss, Mattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback