Söndag

Dagen började med att jag hade glömt ställa om min klocka! Bingo! Haha
Men det va skönt för jag vaknade rätt tidigt tyckte jag och sen när jag ställde om min klocka så vaknade jag ju en timme senare :D Haha
Sen blev det frukost med lillasyster, TrevligtTrevligt :)
Ringde Sofia om träningen, hon hade glömt bort den, ovanligt faktiskt! Haha, så då kände jag mig duktig som kom ihåg :D

Träningen va faktiskt jätterolig idag, kanske berodde det på att vi inte va så många, kanske för att det gick rätt bra för mig!?!

Sen skulle jag va duktig å tvätta bilen och cykeln, men självklart funkade inte vattengrejsen, så det får bli en annan dag, när pappa har tid å fixa till den, han måste hur som helst pumpa mitt bakdäck sen :)

Övningsköra sen pappa?

Ska hjälpa pappa med maten snart, GRILLAT, smaskens på det :P

Vad mycket pappa det blev i den här bloggen! Beror nog på att jag älskar min pappa, för han är den bästa pappa som finns ♥ pappapappapappa ♥

Ha det bra :)
Puss, Mattis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback