Lördag!

Rugbyn igår va helt okej faktiskt, lite mesigt spel tyckte jag, men annars bra :D
Oscars vann ju iaf, guttguttgutt :P
Donken med Emma och Sara efteråt! Morötter och milkshake åt mig :P Hade faktiskt fetat mig med pizza med Sofia och Malin på dagen, så morötter och milkshake räckte gott och väl åt mig:P

Motionerade bort lite av onyttigheterna idag (förhoppningsvis). Träningsmatch mot Högsby vare iaf och det blev vinst till oss :D Tre vinster på en vecka, det är så det ska va :D
Och för mig gick det lika bra som att gå på vatten, det funkade inte alls för mig idag, blää på det!

Och på onsdag bär det av mot Lund, kl. 06.40 från resecentrum i stan, ååh, jag kommer dö!
Men kul ska det bli, fast pinsamt å bo hos någon man inte känner :P
 
Och kvällen vet jag inte riktigt hur den blir, kanske fotboll elr nåt!

Ha det fint!
Puss, Mattis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback