Lördag!

Träning i torsdags, Träning igår, Match idag, Match i morgon :)
Åh, underbart! Fast bättre om det kunde gå lite bättre för mig!

HistoriaBajsProv på tisdag, orkar inte ens tänka på det, pluggpluggplugg, USCH!
Och snart ska jag hålla svenskatal oxå, gutt att det bara är för halva klassen! :)

Gran Canaria snart, Åh, då ska jag inte tänka på skolan över huvudtaget, enda problemet är att jag missar ett nationellt prov! :/ MenMen, det tar jag igen :)

Kollade på en asbra film förut, kommer inte ihåg vad den heter, för tyvärr lider jag av minnesförlust, men bra va den iaf :D

Jag är TröttTröttTrött, borde snart sova, men jag orkar inte göra mig iordning, och så orkar jag inte sova, känner för en lång promenad just nu, men jag orkar inte gå ut!

Ååååååååå, jag känner att den här bloggen suger rejält, men jag har inget annat å göra för tillfället!
Men nu lägger jag ner!

Ha´t
Puss, Mattis


Kommentarer
Postat av: Sofia

Det går ju jätebra för dig :D

Postat av: Sofia

Det går ju jätebra för dig :D

2007-03-18 @ 21:05:35
URL: http://sofia90.blogdog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback