:)

Måndag idag igen, usch, jag gillar inte måndagar, inte tisdagar heller för den delen, historians fel tror jag!
Fast idag gick brandlarmet, ingenting mot tjuvlarmet som gick i datasalen förra veckan, men ändå något iaf. Får väl tacka elektrikern för idag då, slapp ju jobba med dom tråkiga uppgifterna på historian iaf.  TackTack :)

Drog till stan med lillasyster efter skolan, köpte skor, bikini och linnen :)

Match imorrn igen, gutt att jag får vara med, glad blev jag när Carina ringde och sa det :D

På onsdag åker jag till Lundet, kommer hem på fredag, elr förhoppningsvis iaf, om inte något händer, vet ju inte riktigt vad jag utsätter mig för just nu!
En vecka och fyra dagar kvar nu bara, sen bär det av mot ett varmare ställe, guttans :D

Nu ska jag slänga min vita (svart för tillfället) jacka i tvättmaskinen, får be pappa hjälpa mig, vet inte riktigt hur den funkar :P
Sen ska jag packelutta lite och sen blir det förmodligen sömn :)

Ha det bra!
Puss, Mattis

Kommentarer
Postat av: Sara

JAHA, Var det Tjuvlarm då ! AH :) Hoppas du har det BÄST i Lund nu ! Puss på dig BÄSTO :D

2007-03-29 @ 18:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback