:)

Oh Fredagar = Underbara!
Elr nu iaf, kanske inte sen!
Slutade iaf vid elva idag! Gick och fetade oss med varsinn pizza :P
Men den va god, Tre Vänners kebabpizza, smaskens på den :P
Sen blev det en sväng till Valhalla.

Ikväll blire först rugby och sen lutar det åt slappt :P
Match imorrn, så skyller på att jag måste ladda om ngn undrar :P

Fredag idag, vilket betyder att det bara är två veckor på exakten kvar tills jag åker!
Och om två veckor är jag redan där till och med,
då kanske jag redan har hunnit hoppa i vattnet och badar för fullt :)
Åh, underbart ska det bli!

Igår blev det promenix med Sofix, haha :P
Det va skönt det, fast lite ruggigt väder kanske,
men jag hade mössa så jag klarade mig allt :P

Näe, nu ska jag göra mig i ordning lite
och sen blir det cykeln och jag till Oscars :P

Ha det fint
Puss, Mattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback