:)

Inget smink, mjukisar och melodifestivalen..jaa, det va så det blev och det va så vi ville ha det :)
För att ni är dom bästa, helt klart! ?

"Matchen" igår va väl rätt okej, men lite roligare kunde det ha varit :) Men snart, snart är det på riktigt gräs och snart är det riktiga matcher som gäller. Längtar som bara den!

Skola idag igen! UschaBuscha. Inte roligt längre. Skoltrött? Jaa, jag antar det!
KemiBajsProvHelvete på onsdag och jag fattar ingenting. Ovanligt? Näe, inte ett dugg!
Två dagar nu bara, sen äre studiedag, men åh, kan ni fatta att ni ska lägga studiedagarna på fredagar istället för torsdagar, meningslöst å komma till skolan på fredag när jag ändå bara går till 11.35. Fast nu är det ruttet äckligt också, för på fredag har jag ESV och självklart har jag det på eftermiddagen :/ ÅÅÅHH, TÄNK!

Tre veckor och fyra dagar nu bara, sen Gran Canaria, åh..längtan har spridit sig i hela kroppen. Sola, Bada, Sola, Bada, Sola, Bada...det är typ det enda som existerar i min hjärna just nu! Vill bara bort! Och det ska jag..snart!

Och jag har fetångest! Godis elr inte Godis! Det är frågan!!! Har ju faktiskt inte ätit på 10 veckor nu!
Ska ut och springa med älsk sen, jämnar det ut sig om jag äter lite godis då?!


Ha det bra

Puss, Mattis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback