Söndag

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, men jag är sugen på en lång blogg, så det får väl bli lite av varje.

Josefine och Erik tog studenten i fredags, Grattis till er :)
Nu är det bara två år kvar tills det är min tur, om det går lika fort som ettan har gått, så kommer vi 90:er ta studenten i morgon.

Igår va det match i Vimmerby, vinst med 2-1, en straff till båda lagen, haha! Och det gick skit för mig, hoppas det går bättre mot Högsby i morgon :)

På torsdag är det i alla fall skolavslutning och det är då det blir sommar på riktigt! :D Jobba i sex veckor sen, är inte så sugen på jobbet direkt, men pengarna är efterlängtade, speciellt med tanke på hur min ekonomi är för tillfället :P HAHA, jag säger bara: ojojoj!
Är det någon som har en aning om hur det blir på skolavslutningen?!

Jag vill ha godis tack, för jag känner att jag är i behov av det nu!

Och du får göra som du vill,
Jag bryr mig inte egentligen,
Men jag vet att du kommer ångra dig,
Så tänk efter en extra gång,


Puss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback