Söndag (igen)

Och jag vill verkligen inte gå till skolan imorrn, en lektion på tre timmar är det enda jag har tror jag och jag kommer aldrig palla, jag kommer köra totalt på det provet så det känns meningslöst att ens prova.

Sveeeeerje vann matchen mot Daaaaaaanmark igår, haha, jag säger bara: Vilket slut :P
Det var lite småroligt sådär xD

Jag som skulle vara duktig den här helgen, jag som skulle ha skrivit klart historiainlämningen, jag som skulle ha pluggat massa matte, jag som skulle ha städat mitt rum, jag som skulle ha gjort allt, har inte gjort någonting.
Esv:n är i alla fall klar nu, så den ska bli inlämnad imorrn, och i utbyte mot den får jag väl ta hem idrotten och skriva färdigt alla papper som ska in! Jag dör!

Tisdag är soft, bowla och kolla SAS, guttans!
Onsdag är det nationaldag, tackar till den som har kommit på att vi ska vara lediga då, det gillas.
Torsdag är en vanlig rutten dag + historiaprov på eftermiddagen.
Och Fredag är det Student, Grattans till Jossan :D
Och Lördag blir det Nonna och dom, trevligt trevligt.
Och Söndag blir väl något roligt hoppas jag!

Och nu blir det sova, för jag måste vara pigg som en gräshoppa imorrn ;)

Puss, Mattis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback