Sommaren 2007

Det åskade lite igår när jag la mig i min säng. Inte för att jag är rädd eller så, snarare tvärtom, åska är mys. Så där låg jag och funderade lite medans Tor slog med sin hammare. Jag funderade lite på livet och på en lång, innehållsrik blogg. Jag tänkte på en blogg om sommaren. Så det här inlägget är tillägnat Sommaren 2007!

Min högsta önskan med den här sommaren är att den kommer bli minnesvärd och jag har redan uppnått det litegrann, ett trappsteg på den långa sommarstegen betyder ett minne, och jag har redan gått två steg.
14 juni var det skolavslutning och den blev faktiskt riktigt bra, ett steg där!
16 juni vare malins 18-årsdag och den firades med dunder och brak, elr inte riktigt så, men det blev iaf ett steg på sommarstegen.
Och egentligen borde sommarstegen ha börjat för länge sen, redan när jag tog första doppet för någon/några veckor sedan, krampvarning, men en härlig känsla av att det är sommar!

Resten av sommaren kommer att ägnas åt jobb, kompisar (Det bästa typ), bad, glass, sena kvällar, fotboll, grillningar och massa annat somrigt! Det är i alla fall så jag vill ha den här sommaren. Sommaren 2007!

Midsommarafton på fredag, ett himla tjat om den, men jag är desperat att ha något att göra då. en sömlös natt på Öland, är det så det blir? Jag villvillvill !!

Lördag-Söndag vecka 26 blir det studsmattssovning med brudarna. Hoppas bara på fint väder, annars får det bli ändrade planer.

Jobb vecka 26-31, pengarpengarpengar, så som jag längtar :P

17 den 28 juli. Blir det som jag vill då, eller måste jag planera om?! Det är ett tag tills dess, men ändå ganska snart. Och snart är det bara ett år kvar tills jag fyller körkort, tills jag fyller myndig, tills jag fyller 18, längtan...


Glass med jordgubbar och grädde! Suget är stort, precis lika stort som suget på sömn.

Godnatt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback