Onsdag :)

Idag va det riktigt fint på jobbet faktiskt, Sofia är typ frisk så hon va där och jobbade! Och hon har hittat sin dröm"bil" som hon åkte omkring med hela dagen, elr nästan hela dagen iaf, förutom när jag lånade den lite!
Och så har vi fixat boxar som vi ska tömma pärmar i, som om inte jag redan har fått nog av att tömma pärmar, men det ska vi göra imorrn, lär ju inte bli klart, men en liten bit på vägen kommer vi nog iaf :)

Och i morgon är det match och jag vill spela lite i alla fall, jag ska vinna över förkyldningen, så det så!

Promenaden med sara i måndags va mycket skön faktiskt, tack saret! :)

Har planer på att göra lite muffins nu, ja elr nej? Får se!
På lördag ska jag i alla fall laga mat till mina brudar, och det kommer väl säkert sluta med att vi får sätta oss på cyklarna och trampa iväg till Tre Vänner elr nåt, jag skulle inte bli förvånad, för jag är lätt SÄMST i köket! Haha, så önska mig lycka till :P

Hare,

Kommentarer
Postat av: Sara

Får ni åka bil på jobbet :O Lyxigt (;
Och jag tror nog det blir mumsigt på lördag. Och om det inte blir det får vi hjälpas åt. För vi är ju Bäst tillsammans <3

Postat av: Matulda

Haha, jaa, idag hade vi bilrace, vi såg vem som kom längst, haha, och jag vann nästan! Jag kom iaf tvåa, inte illa :P
Annars får vi hjälpas åt ja, för jag är inte så värst bra på sånt dära :P
Men BÄST är vad vi är tillsammans, helt klart :)

2007-06-28 @ 17:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback