JobbJobbJobb

För idag har jag jobbat! :)
Och Sofia är sjuk, så jag har jobbat själv! Bli frisk, det är ensamt att sitta själv i en källare utan fönster och det enda man hör är en fläkt som surrar och några byggarbetare som borrar och snackar lite!
Och det va inte mindre ensamt att sitta och vänta hos centralvakten i typ 2 timmar utan att ha någon att snacka med och sen när det äntligen är ens tur, så fattar inte vakten vad jag menar att jag ska göra :P Lite pinsamt där ja!
Men nu är en dag avklarad, så nu har jag tjänat lite pengar och mer ska det bli, guttans :D

Och jag håller på å bli sjuk tror jag, täppt i näsan som bara den och så har jag lite ont i halsen! S O F I A

Och farmor, du är för gullig du <3

Funderar på å hämta lite glass och mummsa lite på :P
Ah, så får det bli...

Herrå,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback