Bajs påat´

2-2 tror jag att det blev, joo, så blev det :/ BajsBajsBajs!
Jag som hade sett fram emot en vinst, det hade suttit fint och då hade jag varit nöjd som bara den! Men nu känner jag mig lite halvdeppig faktiskt, och jag mår inte så bra som jag borde göra! Täppt i näsan och hostig, fuck!
Men lördag blir det ändå, fast det blir inget med sovandet på studsmattan, lite för kallt och lite för stor "bli-sjuk-risk", inget vi vill vara med om!
Men jag längar till lördag, för jag ser fram emot att umgås med dom bästa <3


Imorrn blir det jobb igen, sista dagen för den här veckan, sen är det ledigt i två dagar, sovasovasova, bästabästabästa :D Så imorrn måste vi hinna med bilracet sofia, så att vi kan utse fredagens vinnare ;)

Hjälp mig snälla! Hallonröd, Moccafärgad, elr silverkamera???


Nu ska jag snart sova, upp vid 6.00 imorrn igen! Ångest varje dag när klockan ringer, för jag vill sooooooooooooooova!

Pussans,

Kommentarer
Postat av: Sara

NY KAMERA ? :O
Hallonröd !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback