:)

Just nu känner jag för en renbäddad säng, tandborstningen avklarad och ett städat rum. Inget av det har jag!
Min säng är så orenbäddad som den bara kan bli, (det blir det ändring på imorrn), mina tänder är lika ofräscha som en uteliggares och mitt rum är en enda stor röra.
Usch på mig, måste bli bättring, annars väller snart hela min klädhög ut genom balkongdörren och ner på terrassen, ajdå!

Men imorrn ska jag försöka va duktig hela dagen, jag ska börja tidigt, elr ja, får väl gå upp vid nio om jag ska hinna allt. Städa rummet, bädda rent i sängen och plugga. När allt det är avklarat kommer klockan ha sprungit iväg och det är dags för läggning. Men jag ska försöka, jag ska till och med hinna försöka att sola några minuter också!

Men du, vad köper man till sin syster i Studentpresent?!

Hajrå,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback