Världen är bra konstig



Snacka om att jag är grymt förbannad på äckelmyggorna! Jag är totalt uppäten på benen och så kliar det som om jag skulle ha skabb elr något! USCH! Undra varför dom finns egentligen, och vart dom kommer ifrån?!
Men träningen var i alla fall helt okej, och jag orkade! Faktiskt! :)

Nu blir det dusch, musik och kanske lite bak elr tv, oh yeeaah, I like it! :)

Herrå ,





Jag gör ju som jag ska, jag försöker göra det bästa av situationen, men det är inte så lätt. Men jag måste fortsätta kämpa,försöka bygga upp något starkt inom mig, något som kan få mig att må bättre och som kan få mig att bli frisk!

Mmm, a little bit of heaven, but a little bit of hell.
This is the hardest story that I´ve ever told.
No hope, or love, or glory.
Happy ending´s gone forever more.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback