Tråååååååk

Nu är det segt igen, har inget å göra. Har precis ätit och jag är färdig med alla pärmar, så nu är det slappt :/
Önskelunchen på mix megapol förgyller det tråkiga lite, men inte mycket.
Jag längtar efter min säng nu, ett skönt täckte och lite smarrig musik i öronen. Hade jag det skulle  jag lätt kunna somna med en ång, och det skulle vara så himla skönt.

Beck var redigt bra igår, fast jag har redan sett den en gång, men vad gör det när jag älskar Beck?!

Grace Kelly, är inte den ute? Tydligen inte, för den spelar dom konstant på radion, nu till exempel. Inte för att de när dålig eller så, stör mig mest bara för att dom spelar den så himla ofta.

Meningslös blogg, men jag har inget bättre för mig!

herrå,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback