Torsdag :)

Slapp dag på jobbet idag, riktigt skönt faktiskt!
Och musiken är nog det viktigaste av allt tror jag, det förgyller dagen riktigt mycket :)

Och idag fyller Malin fjortis, Grattis <3
Blev en Beck-film med henne ikväll, fick inte träna för pappa, men snart ska jag köra igång igen, känns väldigt behövligt faktiskt! Och jag vill skjuta, någon som vill ha skotträning med mig någon dag? Bara skjuta, inte spela!

Och jag har laddat hem LimeWire nu, så det är mitt nya liv, orkar typ inte ens bry mig om att gå in på internet nu, knappt ens msn och då måste det vara något allvarligt fel på mig, men så är det, och jag älskar att kunna välja vilken musik som helst, känns som en helt underbar värld!

I morgon blir det jobb och sen slappt?
Lördag blir det sooooova, och fira pappas födelsedag :)
Och Söndag blir? Skotträning?
Och nu blir det? SOVA!

Godnatt,

Kommentarer
Postat av: Sara

Skottträning jaaaa :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback