tiden bara segar sig fram idag,

Så vare jobbet igen, är rätt segt nu faktiskt, längtar till fredag nästa vecka, för då är det sista dagen, gutt det :)
Och så längtar jag ju såklart till lördagen oxå, 4 augusti säger mycket ;D
Men än är det några dagar kvar, så jag får väl se fram emot lördagen den 28 juli istället, 3 dagar kvar nu, sen är det grattans på mig :D
Kebebtallrik om typ 50 minuter och det kommer sitta fint, elr jag menar att jag kommer bli mätt. Sitta fint kommer det absolut inte göra, det sätter sig ju på fel ställen, tyvärr..
Det ska i alla fall bli skönt att få sluta tidigt idag, och då blir det musik, sömn och förhoppningsvis lite shopping!

Onödig blogg, men jag kände för det...och för den delen är dom nödiga bloggarna oxå tråkiga..förlåt ,

Herrå,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback