Sommar och Sol och en svag doft av att det är snart är slut på jobbet :)

Grr på solen, grr på sömn, Grr på sommar :)
Blev lite sömn på en handduk i solen förut, och jag kan knappt slita mig från sommarens bästa stunder. med Rix FM i öronen somnar man gutt och men solen ovanför kroppen har man kanske chans att bli lite brun oxå. Hoppas iaf!

LimeWire är en redig höjdare på att slänga fram massa Lars Winnerbäck och fort går det, tacktack, för jag vill ha massa bra musik, inte bara sitta och nöta massa gammalt. Och till den 4:e måste jag fixa massamassamassa bra musik, kanske inte L.W då, men lite sommarpojkar och sånt, det är sånt som gör en pepp.

Och på tal om pepp är jag förbannat äckligt pepp på tre helger i rad, 21:e och 28:e och 4:e, GE MIG NU!
Ge mig sommarlov oxå, orkar inte jobba mer. Men det är bara 2 veckor och 4 dagar kvar nu, och den 4:e firas det att det är SLUT med jobb, och Linnéa ska firas för hon fyller 17 på lördag, och jag ska firas för jag fyller 17 den 28. Så allt slås ihop, och det gör mig på TOPPENHUMÖR ;D

Minigolf med meine mutter sen? Ja tack ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback