Skitstad och Trasiga skor, faktiskt

En sak är ju bara så sant, och det är att vi bor i världens sämsta stad. Va på stan med Sofia förut, tänkte att jag skulle hitta ett snyggt halsband, men nej, där fanns det typ inga halsband alls. Sen tänkte jag hitta ngn snygg klänning elr något, men näe, inte det heller, för jag är inte miljonär faktiskt. Och sen när vi skulle hem skulle jag in på apoteket och köpa en grej, och när vi kommer dit ärklockan kvart i två och så stängde dom vid ett. RÖV PÅ DET!

Så bara för det, sitter jag här och tröstäter godis, dåligt, men jag har inget annat för mig.
Måste egentligen försöka fixa till mina skor som jag av någon anledning råkade förstöra den 16 juni :P
Annars får jag ta svarta,

Så ikväll blir det vit klänning, svarta leggins, skor och lockigt hår :D

Grattis på Linnéa :) Bara en vecka kvar till min födelsedag :)

Herrå,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback