Natten mellan fredag och lördag,

Och kvällen var alldeles underbar för ni är för bra <3
God mat, god efterrätt, massa godis, Heartbreak hotell, 30 minuter Beck och Jerry Springer blev det och så lite sömn på köpet!

Och så när man har varit sådär fruktansvärt trött och cyklar hem så blir man pigg som en gräshoppa, så nu är jag inte alls lika trött som jag var förut, så lite blogg och så sitter finfint :)

Imorrn blir det båtrace, Elin Sigvardsson , The Ark och lite annat mumma, och det bästa av allt är att jag ska vara med er ;)


Nu blir det nog lite sömn tror jag, ska trots allt gå upp vid halv tio eller något imorrn,

Godnatt, 


                                                     
                                                                    

Hade jag vetat det innan, hade jag inte alls haft lika stora förhoppningar. Men nu hade jag det och nu måste jag börja om på nytt, för jag måste se det fruktansvärda raset,det stora tomrummet som blir och en evig väntan på ett starkt och bra självförtroende, Jag måste lära mig att tycka om mig själv som den jag är och inte jämföra mig med andra hela tiden, men det är inte alltid så lätt när man är helt annorlunda, när man inte har det där som alla andra har, för jag vill oxå ha det så. Jag vill oxå kunna njuta av det. Det som en gång var mitt bästa och det som en gång var så bra har nu förfallit, inte bara en gång, utan två gånger. Och jag orkar inte mer, jag vill bara bort, bort så långt härifrån som går, jag vill bara bort för att hitta mig själv, bort så att jag kan lära mig hur det är, lära mig hur jag är och hur jag ser ut, lära mig hur det kommer att bli i framtiden och förstå att det kanske aldrig mer kommer att bli som det en gång var. Jag vill bara förstå vad det är som har gått så snett, varför just jag av alla människor, en vanlig svensk i mängden blev helt plötsligt en av 150 000 andra svenskar. Men en sak är säkert och det är att jag inte vill vara en av dom 150 000, för jag vill ha det som resten av alla svenskar har. Men det är en dröm som aldrig kommer bli sann, för jag kommer aldrig att bli helt som alla andra, jag kanske inte ens får prova på det en gång till, för som det ser ut nu så kommer jag att få leva med mitt förflutna som ett minne blott, men drömmen är att få bli som alla andra, för jag villvillvill bli frisk. Snälla, låt mig få bli det,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback