mina tankar svävar i det blå,

Rutten rå korv på'at, jag som vill ha finfint väder imorrn, för jag vill sola och bli brun, elr bränna mig lite så att det övergår till brunt sen. Vill bränna mina objudna gäster i ansiktet, det skulle faktiskt inte vara helt fel.
Mest av allt vill jag nog faktiskt åka båt, det guppar så härligt och ljudet av en båt och vattnen som plaskar är nog den bästa sommarkänslan man kan ha. Och det bästa på hela sommaren är nog när man har "landat" med båten på en egen ö, tar på sig bikinin, blåser upp en luftmadrass och lägger sig i vattnet och blundar. Man försvinner längre och längre in i sina tankar där man ligger och guppar på en varm luftmadrass och kommer till liv igen när man blir tillsagd att gå till skuggan en stund så att man inte bränner upp sig totalt, men tack för den lilla sköna stunden man fick iaf :)

Kvällen blev väl sådär lagom roande, men det gick det oxå. The Ark var i alla fall bäst, sådetså.

Och nu är jag trött som en mört så det får nog bli sängen för min del

Godnatt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback