Min hjärna är ur funktion

Ibland snurrar mina tankar omkring där uppe i huvudet, jag säger inte hjärnan och det är för att min hjärna är cp. 
Hur lyckas man med stockholmsdialekten tre gånger? Och var kommer den ifrån? Varför just jag? Kommer det alltid att vara så?
Jaa, det är så mina tankar är just nu, och så tänker jag en hel del på mitt liv som vuxen. Mina tankar om mig själv som vuxen just nu är vad jag ska bli. Helst av allt vill jag bli polis, men förut lagade jag mat, och jag lyckades utan några misslyckanden den här gången oxå. Så ibland undrar jag om jag inte skulle ta å bli kock istället. Men jag får se vart livet bär. Jag kanske inte ens lever när jag blir äldre! Det får man se helt enkelt.

Ikväll är det Beck på tv:n, Oh, I like it ;D

Jobb imorrn, pengarpengarpengar, 
Bara två veckor kvar nu :)
Och bara 6 dagar kvar till min födelsedag, 

Herrå ,
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback