Lyckligast i världen!

För jag är nog den lyckligaste i världen, iaf just nu, FÖR MITT DISC2PHONE-PROGRAM FUNKAR NU! :D
Så jag har lagt in massa musik på mobil nu, så imorrn blir det nice på jobbet, med massa musik, högtalare och Sofia <3

Och jag är nog världens lyckligaste för jag har världens bästa kompisar!

Och jag är nog världens lyckligaste för jag fyller 17 om exakt 3 veckor och 4 dagar :D


( Fast jag är kanske inte alltid den lyckligaste, för jag vill bli FRISK och kunna ha det precis som alla andra, men jag jobbar på det, jag får stå ut med att känna den äckliga ruttna gurksmaken på förmiddagarna, äta snuskiga tabletter och pissa gult. Men jag vill bli FRISK så jag måste göra allt som kanske är möjligt för att jag ska kunna bli det, för gör jag inget själv, så kommer jag kanske aldrig kunna bli helt frisk. Det kanske inte spelar någon roll om jag gör allt som kanske är möjligt, jag kanske ändå inte blir frisk, men då har jag iaf försökt. Om jag inte försöker så kan jag ju aldrig veta om det funkar elr inte! Men en sak är i alla fall säker, och det är att jag vill och jag SKA bli frisk till nästa sommar! )

Puss

Kommentarer
Postat av: Sara

Så då behöver du inte komma hem till mej & fixa musik då ? ;P

Postat av: Emma

Haha...va på tiden att du fick igång de

2007-07-04 @ 22:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback