Jobb?

Solen skiner och himlen är nästan helt blå, och här sitter jag och svettas, instäng i en stor byggnad. Jobbet är inte så mycket till jobb, har inte gjort så mycket vettigt den här veckan heller, idag har vi bara suttit vid datorn och surfat, lite tråkigt faktiskt.

Löpträningen igår gick verkligen inte bra för mig, jag har tappat hur mycket kondition som helst, det märks verkligen att jag inte har tränat på typ tre veckor. dåligtdåligt. Men jag ska konditionera upp mig lite, så att jag klarar av hårdträningarna sen.

Hamnfestivalspremiär blir det ikväll och så kanske det kan bli en efterlängtad glass oxå?

Nu blir det slappt en stund till och sen ska vi gå och kolla på någon film eller vad det var.

Herrå,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback