Inte mycket kvar

Nu är det bara 2 veckor och 3 dagar kvar, mohaha, jag älskar det :)
Idag var det riktigt slappt, rätt tråkigt, för då kan man lika gärna spendera tiden hemma och bara gå och dra, istället för att sitta och ruttna bort i en kall källare.

Men jag är pepp, för helgen, för den 28:e och för den 4:e, jag är peppeppepp!
Och det ska firas på riktigt, med dunder och brak. Uppfattat?

Ikväll blir det löpträning, inget jag ser fram emot, men att få röra lite på sig är alltid skönt och bra :D

Lite dator, Lite löpning, lite grill, lite mord, det är min kväll det :)

Herrå,




Vissa dagar mår jag alldeles förjävligt och Vissa dagar mår jag alldeles underbart. Idag är en underbar dag, för jag har massa annat i tankarna just nu, orkar inte tänka så mkt på just DET. Men det är klart att det finns där inne någonstans, men tanken orkar inte med det just nu och det känns skönt, för jag behöver vilodagar från det ibland. Så nu ska jag inte rensa hjärnan mer, nu ska jag tänka på allt som är jag pepp till och släppa mina depptankar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback