Ingen rubrik

Det grillade smakade smaskens, tack pappa :)
Inbakade flätor på Malin, dusch på mig, nerladdning av musik, jaa, det var senaste timmen :)

Och Sara förresten, jag vill jättegärna hänga med på The Sounds, för jag vill rocka loss med dig ;)

Jobb imorrn oxå, sen är det HELG, underbart!
Och då bilr det födelsedag,jahopp, 17 blir det den här gången ;D

Ladda ner lite mer musik nu, sen blir det godnatt på mig!

Herrå,



Jag ska lära mig att klara av det, jag ska lära mig, försöka klara av att få lite rutiner. Vakna, gå upp, titta mig i spegeln och säga att jag älskar mig (för det borde kanske ge mig lite bättre självförtroende), duscha, göra mig i ordning, äta frukost, hälla upp lite linfröolja på en sked, gapa och slänga in det äckliga slabbet i munnen. Ta en E-vitamintablett, En B-vitamin och sen lite Lecitin. Jag borde klara av det, bara jag vill..Och jag vill, för jag vill bli bra igen, och då måste jag göra lite själv oxå. Och jag ska klara det, jag skaskaska, för jag villvillvill, men det kommer inte bli lätt, för jag mår inte bra, men jag ska göra det bästa av det...


Kommentarer
Postat av: S

Det var ju fan att sounds var på en onsdag :/

2007-07-31 @ 21:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback