hej då livet, ses kanske i nästa helvete!

Mumma på mammas mat, mumma på mammas efterrätt, äckel på att lilla pärlan låter som en sjuk raggarbil och äckel på att tv:n inte funkar som den ska!
Isället blev det:





och jag älskar den filmen, för den är typ bäst!

Målade naglarna förut också, för att jag inte ska bita på dom, en stark färg på lacket hjälper faktiskt, så ikväll blev det Mavalas Fruity, typ knallröd färg, men det är snyggt faktiskt.

Västervik på onsdag, förena nytta med nöje blir det, Lager 157 najsbajs på det ;)

Och nu blir det snart nattinatti på mig, för jag är trött och jag behöver sömn!

Puss pårej,





Har ni inte läst det förut så får ni chansen nu! Jag villvillvill ha det som det var förut, för jag orkar inte mer nu. Allt jag läser, allt jag ser, allt jag tänker på, jaa, hela min värld handlar bara om det just nu. Och det gör mig så förbannat trött på saken, för jag vill inte vara annorlunda! GE DET TILLBAKA! Om gud nu skulle finnas, varför utsatte han just mig för det här då? Lite mer vett borde han väl ändå ha, men jag tvekar rejält på honom, för jag tror inte på honom. Gjorde jag det inte förut, så gör jag det ännu mindre nu. FÖR OM HAN FINNS ÄR HAN ETT JÄVLA SVIN!
Och det var tamejfan en riktig snålkärring det där, jag är i en nödsituation nu, det är två veckor till den 6 augusti och det är typ slut, asssssssssssssshole på det, faktiskt!
Jag känner mig rejält upprörd, rejält sviken, rejält arg, jag känner mig totalt trött på allt! För jag orkar inte mer, vill bara dödödödödödö, hör orden: JAG VILL DÖÖÖÖÖÖÖÖ! men jag vågar inte, för jag är feg! Och nu gråter jag, för jag vill inte mer,

Kommentarer
Postat av: S

Gumman , prata med mig . Jag är orolig för dig .puss

2007-07-25 @ 19:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback