Fredag

Dagen, veckan, ja allt har varit bra :) Fast jag är trött på jobbet faktiskt, orkar inte riktigt gå dit, för det är kallt och enformigt. Men idag va det faktiskt riktigt okej, tycker jag :)

Och ikväll kommer det att bli mer än okej, för ikväll blir det tjejkväll hemma hos Linnéa, och det är trivsel till tusen :)
Och jag är rikigt sugen på en Beck, ge mig !

The Ark och lite sånt imorrn, och sjön om det är fint väder på söndag, jag vill få lite färg nu faktiskt, känner mig som en isbjörn tyyyyyyyyyp.

Nu har pappa satt upp den nya datorn och den är redigt snajsig, och skärmen är lite större än min hjärna faktiskt, känns inte så positivt, men den är riktigt gó, härligt :)

Nu blir det cykel till Linnéa,

Au revoir,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback