BECKBECKBECKBECKBECKBECKBECKBECKBECKBECKBECKBECK

        
image31

För att det typ är storfavoriten för tillfället, BECKBECKBECK!
Söndagar klockan 21.00 är det som får mig att orka söndagarna faktiskt.
Hade det inte varit Beck hade jag fasen gått och lagt mig och sovit redan i eftermiddags.
Men hela långa tråkiga dagen har jag väntat på Beck, så då kan jag intemissa det!
Men nu är det paus, Nyheterna, fan ta dom.
Det borde finnas en kanal där dom bara visar nyheter, för då kunde ju dom som är intresserade kolla
på den kanalen, och dom som inte vill kunde få titta på sitt favoritprogram utan avbrott.
Reklam är samma störmoment.

Men nu borde det väl snart börja igen, det har faktiskt varit paus i 25 minuter nu, så jag får väl traska ner
för trappan, slå mig ner i soffan, öppna ögonen till max, höja volymen lite extra och njuta av Beck!

Herrå,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback