Äckligt perfekt

För det är precis så helgen har varit. Jag har varit helt överlycklig och känt mig så där glad som jag gillar att vara :)
Massa överraskningar och massa annat roligt. Det började vid 00.00 natten mellan fredagen och lördagen, jag skulle precis gå och lägga mig och då ringde telefonen. Sara och Hampus var på överraskningshumör och det tycker jag om! Kollade ut genom fönstret och fick se pinnar som låg som nummer 17 i vägen, snacka om gulligt! Så jag gick ut till dom med mina snygga blå IKEA-tofflor, stod och snackade en stund mitt i vägen, sen blev det nattinatti.

Den 28 blev det shopping i Kalmar med mamma och malin. Hittade lite grejs, men inte så mkt. Tänkte köpa ett par skor men sen kom jag på att det blir stockholm den 18-20 augusti så jag tittar nog där :)
Kvällen blev i Sörvik, hos Victor. Film och mys. Fick kladdkaka och negerbollar av emma och sara, tassåmkt. Och Sofiagullet hade köpt GODIS, pusspåat :P Och Victor hade jätteroligt, han gav mig en scaniatröja, mohaha.
Efter Sörvik drog vi till stan, men det var inte så värst roligt där, så vi drog hem efter ett tag.
Satt vid datorn en stund och sen blev det lite snack med jossan och victor.

Och igår blev det ytterligare överraskningar. skattjakt, pannkakstårta och bästa vänner, ni är grymt bäst <3
Gårdagen avslutades med inlinesåkning i typ två och en halv timme, och det var trivsel :)

Och nu fick jag precis veta av mixmegapol att Ingemar Bergman har avlidit :/

chill på jobbet, matlagning när jag kommer hem, inlinesåkning och en herrans massa bra :)

Herrå,

Kommentarer
Postat av: Linnea Andersson

Hej! Hörde att du fyllt år GRATTIS i efterskott. // Kram

2007-07-30 @ 16:36:09
Postat av: matilda

Tack så mkt :)
Och du fyller ju oxå nu ju. Kommer inte riktigt ihåg om det är idag elr imorrn, men nu snart :D
Grattis på dig :D kram

2007-07-30 @ 21:34:32
Postat av: Linnea Andersson

Tack så mkt!

2007-07-31 @ 21:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback