3 dagar kvar

Westerwejk idag, och det gick finfint..
Började med Lager 157, köpte ett par grymt snygga shorts och ett par trosor, så dom ska jag få i födelsedagspresent. Så egentligen var det ju inte jag som köpte dom, det var pappa :P
Sen åkte vi vidare till Ö&B, blev inte så mkt, för klockan var mkt, så vi var tvugna att åka till mitt plejs. Och där gick det väl ganska bra faktiskt, kände mig lite rastlös, menmen, nu ska jag inte dit förrens den 23 augusti, så det blir bra :)
Efter det drog vi till Westerwejks hamn och slängde pengar på fetmat, mcD, men det får man unna sig när man inte alltid mår så bra!
På hemvägen diggade vi till den grabben och han är grym, jaa, värsta grymma killen ;)



Och jag var pepp på att övningsköra, men pappa stannade aldrig bilen, så jag fick sitta och köra med min låtsasratt i luften, mohaha ;P (och tro mig, jag gjorde faktiskt det)


Trött som bara den, så sängen nästa...

Godnatt,



Nu hoppas jag bara att det blir bättre. Det måste bli bättre, för nu ska jag plåga mig ännu mer, jag ska INTE ge upp. Det är så det känns nu i alla fall. Om det inte funkar så kanske jag ger upp, men just nu ska jag bara kämpakämpakämpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback