ByggareBob och en bit choklad!

Fredagen blev väl okej, lite mer än okej, men inte mer än så, för jag kan inte sluta tänka på hur du hade det! Blir ledsen när jag tänker på det! Vi som trodde att allt skulle bli så perfekt! Men du ska se att det ordnar sig, det brukar det göra!

Matteprovet gick skit idag, är beredd på ett stort fett IG, men det får jag väl ta den här gången då! Fick ju faktiskt VG på engelskaprovet, fast jag inte hade pluggat nåt typ!

Löpträning igår, i snöstorm typ, fast det kändes gutt efteråt. Och nu kanske jag ska börja på innebandy igen oxå! Är sugen till tusen, får se hur det blir :) Skulle vara kul, men jag vet inte riktigt!?!?!?!

Men aja, snart är det helg igen och då blir det gutt, hoppas jag :)

Ha det bäst!

Puss, Mattis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback