25/ 2

Filmkvällen blev bra igår! Snöbollskrig, hmm, vad säger man..snö är inte roligt!

Övningskörde igår! Rätt stolt faktiskt, måste jag erkänna, för det gick rätt bra! Inte ett enda motorstopp trots att jag körde typ 45 minuter. I fårbo, till figeholm, i figeholm! Jaa, det var roligt! :)

Inte bra alls egentligen, men jag försöker ändå! Hur ska man annars göra, hur blir det annars!
Finns ingen förklaring egentligen, vet bara att jag inte mår så värst bra! Men jag hoppas att det blir bra snart, vilket jag inte tror att det blir än på länge, men förhoppningsvis! JAG HOPPAS!

Träning nu egentligen, förkyld så ingen träning (ska träna på tisdag!!!). Tänkte gått och kollat men jag vaknade vid halv tolv! Kanske inte så konstigt, har inte sovit så bra på sistone! För mycket tankar!

Och idag måste jag plugga, inte ens det funkar längre! FAN! Har jättemycket å göra, men jag orkar inte, finns ingen ork kvar!

Tack <3

Ha det bra!

Puss, Mattiz    ( med z:a den här gången! )

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag hoppas också det.
Men jag finns här, glöm inte det :)
Älsk


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback