21/ 2

Åå, tiden går alldeles för fort tycker jag! Redan onsdag och bara en vecka sportlov, vad tänker ni med, två veckor skulle behövas! MINST!

 Det blev en fin eftermiddag med Sofia igår!  ♥
Och vi kollade till vår gamla koja! Den fanns kvar, fast ngn hade visst byggt lite mer på den ; ) Fina minnen det!
Sen spelade vi Pippi-spelet och Wrooom! Vi hade helt enkelt en minnesdag igår : )

Gjorde mat till Malin och mig idag, Igelkotten fick det bli, smaskens på den :P

Och Sofia försvann visst helt från msn nu! Hej hopp på dig!

Jag vill få in mina bilder på datorn någon gång så att jag kan lägga in dom på bilddagboken, börjar få lite panik på skiten nu!

Pratade med Ulrika i telefonen igår! Du är fin och bra du faster : )

Ha det bra och njut in i det sista av det korta lovet!

Puss, Mattis



Kommentarer
Postat av: Sofia

Minnesdan gillades, mkt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback