13/ 2

Guud vad jag blir trött på skolan ibland, finns ju fasen inget å göra. Sitter och gör ingenting just nu!
Träning ikväll, Gutt :P Fast jag har fortfarande lite träningsvärk i benen efter lördagsträningen, men det börjar bli bättre nu :)
Helgen blev bra, nästan lika fullproppad som alla andra helger, förutom söndagen, den va riktigt skön och SLAPP :D

På fredag blir det kalmar och kolla rugby med Mathilda och några. Blir nog roligt :P
Film i helgen kanske oxå, med Mathilda :) Blir kanske en Mathilda-helg, skulle va kul :D

Lov nästa vecka, något jag längtar mkt till, men skulle nog bli lite roligare om jag hade lite mer pengar, menmen, får väl köra på tiggmetoden från pappa, brukar fungera :P


Historiaprov om en timme typ :/ Gaah, kommer få fett IG på det, men aja, jag gillar ju inte ens historia så skit samma :P

Alla ♥-dag imorrn, fint serru :)

Ha det bra

Puss, Mattis


Kommentarer
Postat av: sofia :)

Bortskämda unge ;D haha.
Men lovet ska bli kul :) det ska jag va med o se till , hah.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback