23:e december

Nu är det bara 8 timmar och 45 minuter kvar tills jag får äta godis, om exakt lika lång tid är det julafton. Alla barns älsklingsdag för att man får julklappar och god mat. Men jag bryr mig inte längre om julklapparna, det viktiga för mig är gemenskapen, att få träffa släkte, äta gott och bara ta det lungt. Det är det bästa med julen!

Nu är gräddkolan gjord, så nu ska jag fixa till lite på mitt rum och sedan ska jag sätta band på apelsiner och trycka i nejlikor i dom, det får en underbar lukt och jag känner känslan av julen. Kvällen kommer bli riktigt mysig. Gröt, skinkmacka, klä julgranen, glögg och massa sånt mys. Och medans sofia sitter och kollar på uppesittarkvällen, så ska vi titta på HippHipp.

Nu måste jag fixa till lite och sen ska jag känna lugnet.

Julen är här!


Kommentarer
Postat av: Sofia

det hör till ;)
(men jag är inte så inne i programmet, är mest på i bakgrunden)
Ha en bra kväll :)

2007-12-23 @ 17:19:28
Postat av: guchi

för första gången har du sakt något bra ;P

shitt julmaten blir du fet av hahaha:P

2007-12-24 @ 23:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback