18:e december

Äckligt trött på skiten nu, vill bara ha lovlovlov!
Och det ska jag få, på fredag. Men innan det
måste jag fixa färdigt göta kanal-skiten och
dessutom måste fysiken bli klar, jag kommer
aldrig hinna.

Julbak på fredag, extra fix inför jul på söndag,
julafton på måndag, juldagen på tisdag,
annandagen på onsdag, nagelförlängning på
TORSDAG :D Någon som vill gå på förtrollad
med mig på lördag? :)

Och jag ska vara vit och lila på julafton, (intresse-
klubben antecknar). Näe, men ärligt, jag använder
aldrig lila annars, så det blir lite annorlunda, gött :)



Lite halvdepp, men det är sånt man får ta ibland.
Har annars haft det bra ett par dagar nu. Det kommer
bli massa ångestdagar efter den 2 januari, då får ni
komma till mig och titta på film och mysa, för jag går
ingen annanstans, möjligtvis om jag ska träna lite,
annars ska jag hålla mig inne, att förstöra sista
veckan på jullovet är vad jag kallar det, att förstöra
bland det bästa i mitt liv är vad jag kallar det. Men
jag jobbar på det, jag ska bli bra, vänta bara lite!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja kommer till dig

2007-12-18 @ 22:03:47
Postat av: Sofia

jag vill gå på bio !! och du ska komma till mig på lördag ;) har glömt säga det, haha.

och klart jag kommer till DIG, kommer varje dag, haha.
PUSS

Postat av: douh

jullovet är inte det bästa.. palla se allt negativt.

2007-12-20 @ 22:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback