15 december

Hade kunnat bli en blogg den 14:e också, om jag
hade varit snabbare till datorn! Men nu är det den 15:e
och snart är det juuuul och jag har panik med julklapparna!

Kvällen/ dagen har varit bra. Först skola och sen blev det
lite rubgykoll, skittråkig match. Efter det blev det stan en
stund, bokade tid för nagelförlängning nu, så den 27:e
december ska det fixas, gutt. Tre Vänner och lite häng
hos sandra, det var kvällen det. FintFint!

Imorrn hoppar jag över boxningen, även att det är sista
träningen, men det får bli kalmar och julshoppa lite istället.




Lite allmännt depp. Somnade med tårar igår och det lär bli likadant ikväll. Jag vet inte vad det är med mig, men jag mår fan inte bra längre, har inte gjort det på länge egentligen, men lite bättre än så här har jag nog faktiskt mått. Jag saknar det så otroligt mycket och jag skulle verkligen kunna göra vad som helst, bara jag fick ha det igen, få ha samma känsla som alla andra. Jag mår dåligt av att se min syster, att titta i tidningar att kolla på andra människor helt enkelt. Jag mår aldrig bra. Och nu gråter jag igen. Hallelujah om och om igen på Mp3:n, det är dagens måste, jag skulle kunna lyssna på den hela dagarna och nätterna, den är bäst, helt klart och den känns som min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback