träningemelieträning

Dagen började med uppstigning klockan 10.00, usch, jag va verkligen trött då!
Men iaf, jag mosade mig upp ur sängen, åt frukost, packade träningsväskan och drog till nautilus med emelie.
Träning i typ en timme och tjugo minuter, det var faktiskt riktigt gutt, så jag tror att jag ska skaffa mig ett gymkort, och det snart, innan jag hinner ändra mig.
Efter gymmet drog vi till MAXI, köpte majskolvar och nudlar. Så vi drog hem till emelie, lagade nudlar, åt och kollade i skolkatalogen, mohaha :) Sen drog vi hem till mig, fixade majskolvarna, satte på "Allt eller Inget" och smaskade på majsen :P
Klädombytesdags till träningskläder igen, drog på fotbollsträning. Och för en gångs skulle gick det faktiskt rätt bra för mig, eller jag tyckte att det gjorde det i alla fall :)

Och imorrn och på torsdag är det match, och det måste gå bra för mig, annars döööör jag!

Stockholm på lördag och jag är pepp så in i hell.

Herrå,

Kommentarer
Postat av: Lena

Hur mkt tränar du egentligen? Både fotboll & Nautilus! Ha det så kul i Sthlm, förresten :)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback