Stora drag, kexchoklad

Den här veckan har jag varit duktig, har rört på mig massor, eller ja, lite iaf :)
Jag räknar med söndag oxå, för då låter det ännu bättre.
I söndags var det fotbollsträning, i måndags inlines med emma, tisdags var det nautilus och fotbollsträning, i onsdags var det match (vinst med 6-0) och i igår var det match igen (ingen kommentar).
Men ja, jag känner mig lite duktig, är det tillåtet att ha den känslan för den här veckan!?

Imorrn drar vi till Stockholm och jag är lika laddad som en positiv jon, usch, skolan börjar om en vecka!
Men vad sketan ska jag ha med mig till huvudstaden? Och bajs på att syster tar med sig den bruna väskan när hon flytter, den behöver ju jag i helgen! Och förresten, det kommer bli tomt utan henne i huset. Nu får vi väl telefonera om våra problem istället, eller så får du komma hem ofta!

Jag är pepp på second hand, äckligt? Hmm, jag vill hitta något snyggt och annorlunda. Men jag lovar, jag tvättar det minst två gånger innan jag använder det.

Och Malin hade visst mätt sig idag, 167 cm, fan ta henne, kan du stanna nu?

Nu måste jag nog sova lite, och jag har inget planerat inför dagen, fast emma ska ringa när hon har slutat jobba, så jag får se fram emot det, och det gör jag ;D

Och förresten Lena, jag brukar inte träna så mycket i vanliga fall, fick bara ett litet ryck! ;)

Herrå,

Kommentarer
Postat av: Lena

Hhaa det märks att du är teknikare. Sköna skämt ;), (positiv jon!) Och jag hoppas du hittar ngt fint i Sthlm!

2007-08-17 @ 12:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback