Stan, Bad, Dissen

Åh, äntligen en dag som har varit rolig :D
Började med en tanke på att springa innan frukosten. Fick panik när det lät som om hela huset skulle explodera av den där förbannade (men mysiga) åskan. Så det blev tyvärr ingen löpning!
Drog till stan med mamma och jossan istället. Det enda som hittades var mallar till fransk manikyr. Drog hem, ringde Sofia, drog och badade vid ernemar. Väntade på att Saret skulle ringa, men hon har inte ringt än, så hon har nog glömt mig! Dissen på mig, tack ;)

Nu blir det snart hem till mamma och äta mat, sen får jag se vad det kan bli. Är redigt sugen på att fixa lite franskt på mina naglar, så det blir det kanske. En Beck ikväll oxå? Jag menar, i måndags såg jag ju Linas kvällsbok, igår blev det Sandor Slash Ida..så jag måste ju på något sätt hålla ett mönster hela veckan. En film om kvällen gör Matilda trött? Hmm,jaa, typ så :P

Men nej, nu måste jag dra.

Herrå,

Kommentarer
Postat av: S

förlåt :( jag var så trött . usch nu får jag dåligt samvete . FÖRLÅT !

2007-08-08 @ 21:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback