Sista lediga dagen

Sista lediga dagen, sista dagen på det här UNDERBARA sommarlovet som har varit så soligt, varmt och massa badande (ironiironiironi).
Dagen spenderades i Västervik i alla fall, okej, lite mobbat kanske, men jag har haft en bra dag. Pappa hela dagen och det tycker jag om, för pappa är nog i alla fall min allra bästabästa kompis! Och jag kom inte hem ifrån Västervik tomhänt, no way, två par skor och en t-shirt. Grattis till att jag snart inte har några pengar kvar!
Och på hemvägen stannade vi till på materialmännen och beställde en ny soffa till vardagsrummet, så snart kan vi sitta i en mycket bekvämare soffa, tackar!

Mina bästa kom igår, vi kollade film och åt godis (jag slutar på måndag). Tio orsaker att hata dig, Walk the line och ett avsnitt av Eva och Adam, greeeeeeeejt :)

Nu väntar jag bara på att Emma ska ringa, ring snart så vi hinner åka en liten sväng på inlines innan jag ska hem till mamma och äta, vore himlans bra!

Sen blir det träning, dusch och förmodligen sömn efter det. Skola imorrn och jag vill verkligen inte. Låt mig slippa, snälla!

Herrå,

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tycker soffan ni har nu är skön . :)

Postat av: mattis

Haha, men nu är den tillbaka på sin ursprungliga plats och den nya är nu invigd :)

2007-08-28 @ 17:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback