Problembarn?

Halvt deprimerad? Heldeprimerad? Glad?
Jag vet inte riktigt hur det är, men något fel är det i alla fall.
Ledig imorrn och jag har lite rastlöshetsryck redan. Jag vetifan vad jag ska hitta på?
En lektion och jag börjar få allvarliga planer på å gå på den, men äe, lite plugg på det och det orkas INTE!
Kolla film hela dagen? Latmaskvarning!
Ta en löpsväng? Det ska jag göra på lördag, men när jag börjar klättra på väggarna är det nog dags för en sväng imorrn också!
Baka? Onyttigt, men det skulle kanske funka. Baka bullar, mumma, men då måste jag ge mig iväg till affären och köpa jäst och det blir jobbigt.
Sitta vid datorn hela dagen? Kommer se dubbelt efter ett tag, men jag ska ialla fall anta utmaningen (eller hur man säger) på bilddagboken.

Men allvarligt, jag har FETINGPROBLEM och jag vet inte hur jag blir av med dom!
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

Bajs och hej, rötägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback